14 ימי ניסיון בחינם ללא צורך בפרטי כרטיס אשראי!

מדיניות משלוחים

מתי ההזמנה שלי תטופל?

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות מהמחסן שלנו בסין. אנא המתן זמן נוסף לעיבוד ההזמנה שלך במהלך חגים ועונות מבצעים.

אנו מעבדים הזמנות בין שני עד שישי. הזמנות יעובדו תוך 3-5 ימי עסקים ממועד ההזמנה וישלחו למחרת לאחר יום העיבוד. שימו לב שאנחנו לא שולחים בסופי שבוע.

כמה זמן ייקח לקבל את ההזמנה שלי?

לאחר ביצוע ההזמנה, אנא המתן 3-5 ימי עסקים לעיבוד ההזמנות שלך. לאחר מכן, ייקח 12 – 20 ימי עסקים למשלוח בארה"ב, ו-15-30 ימי עסקים להזמנות בינלאומיות (תלוי במיקום).

האם יחויב במכס ובמיסים?
המחירים המוצגים באתר שלנו פטורים ממס בדולר ארה"ב, מה שאומר שאתה עשוי להיות מחויב לשלם עבור מכסים ומסים לאחר שתקבל את ההזמנה שלך.
מיסי יבוא, מכסים ועמלות מכס נלוות עשויות להיות מחויבות ברגע שההזמנה שלך מגיעה ליעדה הסופי, והן נקבעות על ידי משרד המכס המקומי שלך.
תשלום החיובים והמסים הללו הוא באחריותך ולא יכוסה על ידינו. אנחנו לא אחראים לעיכובים שנגרמו על ידי מחלקת המכס במדינה שלך. לפרטים נוספים על חיובים, אנא צור קשר עם משרד המכס המקומי שלך.

מדיניות ביטול עסקה בתקופה של 30 יום

תודה שבחרת לקנות מהאתר שלנו. במידה ותרצה לבטל את העסקה שביצעת, ניתן לעשות זאת בהתאם למדיניות הביטולים שלנו, כמפורט להלן:

יש לנו מדיניות החזרה של 30 יום, כלומר יש לך 30 ימים לאחר קבלת הפריט שלך לבקש החזרה.

כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות באותו מצב שבו קיבלת אותו, ללא שימוש או לא בשימוש, עם תגים, ובאריזתו המקורית. תצטרך גם את הקבלה או הוכחת הרכישה.

כדי להתחיל החזרה, אתה יכול ליצור איתנו קשר בכתובת queenzdeal@gmail.com. שימו לב כי יש לשלוח החזרות לכתובת הבאה: [הכנס כתובת החזרה]

אם ההחזרה שלך תתקבל, נשלח לך תווית משלוח חזרה, כמו גם הנחיות כיצד ולאן לשלוח את החבילה שלך. לא יתקבלו פריטים שנשלחו אלינו בחזרה ללא בקשת החזרה תחילה.

אתה תמיד יכול לפנות אלינו בכל שאלה להחזרה בכתובת queenzdeal@gmail.com.


נזקים ובעיות
אנא בדוק את ההזמנה שלך עם קבלת הפנים ופנה אלינו מיד אם הפריט פגום, פגום או אם קיבלת את הפריט הלא נכון, כדי שנוכל להעריך את הבעיה ולתקן אותה.


חריגים / פריטים שאינם ניתנים להחזרה
לא ניתן להחזיר סוגים מסוימים של פריטים, כמו מוצרים מתכלים (כגון מזון, פרחים או צמחים), מוצרים מותאמים אישית (כגון הזמנות מיוחדות או פריטים מותאמים אישית), ומוצרי טיפוח אישי (כגון מוצרי יופי). אנחנו גם לא מקבלים החזרות עבור חומרים מסוכנים, נוזלים דליקים או גזים. אנא צור קשר אם יש לך שאלות או חששות לגבי הפריט הספציפי שלך.

למרבה הצער, איננו יכולים לקבל החזרות על פריטי מבצע או כרטיסי מתנה.


החלפות
הדרך המהירה ביותר להבטיח שתקבל את מה שאתה רוצה היא להחזיר את הפריט שברשותך, ולאחר קבלת ההחזרה, בצע רכישה נפרדת עבור הפריט החדש.


תקופת צינון של 30 יום של האיחוד האירופי
על אף האמור לעיל, אם הסחורה נשלחת לאיחוד האירופי, יש לך את הזכות לבטל או להחזיר את הזמנתך תוך 30 יום, מכל סיבה וללא הצדקה. כאמור, הפריט שלך חייב להיות באותו מצב שבו קיבלת אותו, לא משומש או לא בשימוש, עם תגים, ובאריזתו המקורית. תצטרך גם את הקבלה או הוכחת הרכישה.


החזרים
אנו נודיע לך לאחר שנקבל ונבדוק את ההחזר שלך, ונודיע לך אם ההחזר אושר או לא. אם יאושר, תקבל החזר אוטומטי באמצעי התשלום המקורי שלך תוך 10 ימי עסקים. אנא זכור שיכול לקחת זמן מה עד שהבנק או חברת האשראי שלך יעבדו ויפרסמו גם את ההחזר.
אם חלפו יותר מ-30 ימי עסקים מאז שאישרנו את החזרתך, אנא צור איתנו קשר בכתובת queenzdeal@gmail.com.